Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

"приватні перевізники заявили, що більше не обслуговуватимуть Полтаву. "

Поки інтерес малий, цим бізнесом займаються бариги, у яких бізнес план відбити автобус за 1-2 роки, бо невідомо чи потім маршрут не відберуть. Тому купують найдешевші автобуси і беруть водіїв які згідні на таких їздити і ставлять план, а решта водієві в кишеню. Фактично бус в оренду.
Всілякі міста з проїздом по 3-4 грн це намахалово. Там дотація з бюджету від 50 мільйонів на рік. Фактично з кишені дурних пасажирів які хочуть халяви. В тій самій Полтаві взагалі поза 100 мільйонів. За ці гроші можна зробити 100 тротуарів або 50 великих дворів як ляльку, або годувати дітей обідами в школах і садках, багато чого можна зробити. Але цікавіше виборця тішити що в нього проїзд дешевший ніж в сусідньому місті.
   
В Луцьку не був. В Житомирі та Чернігові немає радіальної кільцевої структури міста як в Полтаві.

До чого тут взагалі радіальна кільце чи ше якась? Довший маршрут - більше зупинок. Більше зупинок - більша кількість пасажирів і т.д. Взагалі не розумію про шо ви.
Рівне  маршрут №34 - довжина більше 15 км. Так само 6 грн як і інші. Привабливість чи ні маршруту залежить від районів. яким він пролягає. Якшо це околиці і переважно приватний сектор - звісно шо вона буде порівняно збитковою від курсуючих центр. вулицями
   
Всілякі міста з проїздом по 3-4 грн це намахалово. Там дотація з бюджету від 50 мільйонів на рік.

В нас маршрутники не отримують від міста ні копійки дотацій. Це прерогатива тільки комунального транспорту. Більше того, при подачі заяви на тендер власник маршруток підписує бумагу. шо згоден возити безкоштовно 2-4 льготників (в залежності від розміру маршрутки)
Маршрутки звичайні Еталони не відбиваються навіть за 5 років. не те шо за рік-два.
В середньому шофер на норм маршруті в нас віддає хазяїну 1000 грн в день. Ремонти за рахунок власника.
Новий Еталон коштує від 50 тис доларів.
https://autoline.com.ua/-/prodazha/mezhdugorodnye-prigorodnye-avtobusy/I-VAN-a07a12--19042512394061746700
Далі самі порахуєте?
   
Довідка. Полтава за розміром як один район Києва. Є маршрути 2 км.
Розмір середньої платні в два рази , а то і в три менше.
Чому тут мають бути ціни як в Києві ? Вони хочуть 8 грн. За 2 км ?
В нас ринок ?

а в Полтаві запчастини і пальне у два рази дешевші ніж у Києві?!
   
Як це нагадує мені Львів!Були страшні маршрутки,водії-хами,заоблачні ціни.Але оце недавно після ремонту доріг все почало мінятись.Як за порухом чарівної палички-нові марштутки,рівненькі дороги,графік стабільний навіть в свята.Зараз до маршруток-жодних претензій.Що кардинально змінило ситуацію з транспортом в Львові в кращу сторону?Звичайно,мадуровщини немає,ціни на квитки високі-7 грн.Але якщо поставити нижче-завтра всі водії маршруток будуть в Польщі,в Львові страшенний дефіцит кадрів

Еге ж еге ж, культурьна столиця . Хлопчику, доходи львів'ян дозволяють їм їздити по 7 гривень. В нас бідне місто.
   
Ну по гільці бачу що в нас в державі перемагає троєщинсьа школа економіки вкупі з заздрощами.  Більшість вважає.що ціна  в 100 гривень за поїздку це саме воньо і як таке буде то буде всім  боагодать.. Про пєдросвинів взагалі нема мови. Вони зовсім  здуріли.
   
Я не користуюсь маршрутками. Намагаюсь. Це транспорт для бидла.
для ылиты, типа ватника людаса, маршрутки не подходят.
но вата очень беспокоится о цене проезда в маршрутках.

парадоксы, как и обычно, очень хорошо себя чувствуют в ватной голове комми/ватника.
   
полтаву попустило, не?
   
Ну че там? Вернулись маршрутки? Не?
   
половина вийшли, половина ні
тролейбуси ходять, нічого схожого на колапс немає
учора у во мера була делегація від перевізників, просили хоч на гривню зараз підняти і потім ще на гривню через пару місяців
отримали гордий озалуп, сказав буде їх взагалі прибирати хто не вийде без всяких умов
   
половина вийшли, половина ні
тролейбуси ходять, нічого схожого на колапс немає
учора у во мера була делегація від перевізників, просили хоч на гривню зараз підняти і потім ще на гривню через пару місяців
отримали гордий озалуп, сказав буде їх взагалі прибирати хто не вийде без всяких умов

 І правильно робить Шамота.
Бо таке вже їздило, що незрозуміло як воно не розвалилося...
   
сказав буде їх взагалі прибирати хто не вийде без всяких умов

Ну а я б на місці власників перевізнецького "бізнесу" , того "бізнеса" згорнув і чимось іншим придумав заробляти , бо диктат влади стосовно вартості проїзду - суть кріпацтво , а не бізнес . На мою думку .
   
У четвер, 16 травня, після майже тижневого бойкоту, маршрутки полтавських перевізників з’являться на зупинках.

Спікер «Асоціації перевізників Полтавщини» Юрій Лупаєнко повідомив, що з ранку 16 травня водії вийдуть на роботу та обслуговуватимуть місто. Тариф на перевезення – 5 грн. Дане рішення затвердять на засіданні виконкому, як проведуть вже сьогодні, 15 травня.
   

Запорожье госавтобус МаЗ 5гр.
Житомир 5 гр.все
Мариуполь 7 гр. и автобус и троллейбус.
ДНРа Донецк и Макеевка проезд в среднем 10,11 и 12 рублей в зависимости от расстояния
троллейбус в Макеевке 3 руб.
общественный транспорт  вднре убитый и ржавый в большинстве

Останнє редагування: 15 травня 2019 22:14:00 від мороз
   
Довший маршрут - більше зупинок. Більше зупинок - більша кількість пасажирів і т.д.

Побачив цитоване і не погоджуюсь , бо не врахована щільність/кількість пасажирів скажімо на кілометр пробігу .
Тобто на довгому маршрутові , скажімо радіальному - від центра до передмістя , мо вранці і увечері і буде пасажиропотік , а  всередині дня - порожняка ганятиме .
А кільцевий маршрут по городу заповнений пасажирами і вдень не гірше ніж у години пік .

А про Полтаву , години три тому , оно у новинах на ТБ послухав - перевізників нелюдами виставили , що працювати та рятувати мешканців міста не хочуть , декількох зубажілих страждальців-пасажирів  на камеру із інтерв'ю відзняли .
Блін , ЗМдІ - моща , аби сам не знав , що ото за зубажілість , повірив би страждальцям і кинувся б на горбові возити аби не плакались .
   
боже нащо я це читаю
я ж не живу ні в полтаві
та й маршрутками не їзжу
   
Еге ж еге ж, культурьна столиця . Хлопчику, доходи львів'ян дозволяють їм їздити по 7 гривень. В нас бідне місто.
а ти працюй а не на форумі стогни.Гроші тримаються тих хто працювати любить.
   
Ну а я б на місці власників перевізнецького "бізнесу" , того "бізнеса" згорнув і чимось іншим придумав заробляти , бо диктат влади стосовно вартості проїзду - суть кріпацтво , а не бізнес . На мою думку .
це тільки тоді коли вартість РЕАЛЬНО нижча за собівартість і на "хліб" перевізнику.А взагалі то перевізник повинен сам з клієнтом домовлятися.Напряму .Тоді і буде відношення .а не через посередника.
   
це тільки тоді коли вартість РЕАЛЬНО нижча за собівартість і на "хліб" перевізнику.А взагалі то перевізник повинен сам з клієнтом домовлятися.Напряму .Тоді і буде відношення .а не через посередника.

Авжеж , як то кажуть - катєгорічєскі зА і голосуватиму - ногами , як задорого буде транспортом скористатись .
Але ж .., але ж .., воно ж себе приємно відчувати рабовласником .., хазяїном тваринок свійських .., годувати .., піклуватись .., когось карати .., когось милувати і милість роздавати у роззявлені ротики-дзьобики ...
Приємно бути посередником і ненакладно , а захисником простого люду і поготів - ма-ть покликання . )))
   
вся проблема общественного транспорта это льготная перевозка пассажиров,пока не будет монетизации льгот,ничего в стране не  изменится.
вот ключ к выходу с ситуации
ну нельзя так-льготного хлеба нет и все знают,что платить надо,а на транспорте нет ограничений в количестве поездок,вот и сталкивают лбами перевозчиков и льготников.
   
перед законом всі рівні. які ука пільговики?)))

населеня пільговиків свинарчуків брехунів ледарів (td)
   
уже скоро тридцать лет как избирателя этими льготами содержат
все это знают и ратуют за народные льготы,а как без этого,электорат поди
   
манюпаси заа льготи здають свиинарчуукам себе на пограбуванняя)))

як сав продав первродство іакову за сочевиччну похльобку)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія