Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
30 липня 2021 17:01:33
двз - і така фішка як круїз вже давно в цього виробника є. але вибачаюсь я не хотів ніяким вчином вказувати на жодну матеріальну складову - більше на загальний розвиток
краще спочатку поцікавитись, а згодом умнічать на форумі. Де ти бачив круїз в шаштній моделі з двома фронтальними камерами на лобовому і контролем дистанції (дистанцію можеш сам виставляти). Машина сама контролює дистанію і смуги. Коли авто попереду зникає, знов переходить на заданий режим швидкості. Таке можна було побачити хіба що в преміум мерсах. Тесла вже вміє сама з стоянки приїжджати до хозяїна. Таке зовсім недавно можна було побачити тільки в фентезі фільмах. Наприклад "люди в чорному". А це вже реальність на штатних теслах!
яких преміум мерсах ? в мене на машині є адаптивний круїз. штатна комплектація

Я нічого не можу сказати про інших виробників, але 99% їзди по фрівею на Теслі в мене йде на автопілоті. На це наступні причини - по перше він іде більш плавно без дригань в площині прискорився-знизив швидкість та ривків підрулювання в площині вправо-вліво ніж я здатний і сім’я  вимагає автопілот. Друга причина це те що автопілот все-таки надійніше за мене, багато камер на всі боки і він ніколи не відволікається і все бачить. Бачить що спереду, збоку та ззаду одночасно, і я не думаю що людина здатна так все відслідковувати.
І треття причина, я не так втомлююсь коли іду  іноді до 1300 км за день, бо 99% всієї роботи виконує машина, а я тільки слідкую.

Перша причина спиціфічна для Тесли та суперкарів - кожен рух руля відчувається, особливо сильно тими хто не за кермом і голову мотає вправо-вліво, кожна праця з педалями теж призводить до некомфортних навантажень на тіло якщо трошки перебрав. І коли я пересідаю з трака де всі операції в часу займають вічність, на Теслу яка все хоче викинути тебе з сідла поки ти не перелаштуєшся, то це некомфортно для пасажирів яких кидає в усі боки.
2
30 липня 2021 07:20:43
Відпочивати, відпочивати багато, брати від життя все що можна поки є сили і можливості. Якщо це не робити, то звичайна простуда буде загрозою для життя.
3
30 липня 2021 03:41:22
умножь на требуемую мощность на каждую машину и потом посмотри на мощность ближайшей подстанции и на сечение кабеля или проводника который подведён к ней.
Якщо ти дійсно живеш в США, ти коли небудь заглядав в рахунок за електрику? Бо років 20 чи більше назад, коли я почав отримувати перші рахунки, мене сильно здивувало що власне вартість електрики не така вагома в загальному рахунку, і значна частина це утримання мережі в прецездатному стані. Буде попит, будуть нові підстанції.
4
30 липня 2021 03:33:32
У нас побаловались этими электрокорытами и снова сели на настоящие машин

«Настоящіє» це які саме? :)
5
30 липня 2021 03:31:56
У Маска садишься в авто и оно тебе предлагает несколько вариантов своих чаржеров, кроме того напишет сколько там свободных мест и маршрут проложит.
И по пути автопилот снизит скрость увидев луну :lol:  :lol:
искусственный интеллект говорите?
Молчали бы лучше, покемоны :lol:

Маленькі радощі маленьких людей.
6
30 липня 2021 00:27:03
Тесла додала румунську, угорську та російську мови до інтерфейсу. Україномовні як завжди все ще «сомнєваются».
7
29 липня 2021 06:27:50
Подскажу ЗлоВредьке ход:
А чтобы уж точно природу сохранить, в калифорнии в силиконовой долине свет вырубают на неделю!
Ибо нехер! Вдруг контрабандой комп с Техаса провез!
PG&I рулит!

Останній раз світло вимкнули на тиждень в Техасі, і наші діти застрягли в остані два дні змагань, які таки не змогли завершити, просиділи 4 години в холодному аеропорту, в готельному номері температура була 9 градусів Цельсія. Деякі батьки арендували авто по подвійній ціні авіаквитка  і провели евакуацію сім’ї в Каліфорнію крутячи кермо, бо не зрозуміло коли вони зможуть вилетіти.

Але комусь Каліфорнія болить.
8
29 липня 2021 03:05:56
Toyota bet wrong on EVs, so now it’s lobbying to slow the transition
https://arstechnica.com/cars/2021/07/toyota-bet-wrong-on-evs-so-now-its-lobbying-to-slow-the-transition/
Саме про це я і казав.

Якби вони були попереду, то навпаки б лобіювали електромобілі. Чисто бізнес.

Надіюсь вони зможуть перелаштуватись на нові технологіі і не зникнуть як Кодак.
9
29 липня 2021 03:00:43
Согласен. Если не хотите в целом по штатам, то тогда нужно уточнять, что это не в штате хорошее образование, а в например в Piedmont Unified School District где Median household income: $210,889
Piedmont is located just outside of Oakland, California, and its school district boasts the richest inhabitants in the state.
Гии, а в Окландi, в 5 кiлометрах вiд П'емонту обстановка гiрша нiж в Сомалi :)

Нашi 12% як вичистять всi CVS and Walgreens в Окландi, почнуть органiзовувати ехпедицii i в П'емонт, недовго залишилось.

Саме головне щоб догадались розпочали чистити з тих маеткiв на яких е значок БЛМ
В том то и проблема. Некоторые наши коллеги не до конца понимают, что от Сомали до Piedmont всего 5 км.

В НЬю Йорку, саме в Манхетені, межа між тими хто має і тими хто не має, проходить по одній вулиці, різниця в метрах а не кілометрах. Головне в житі не опинитись на не правильній стороні вулиці.
10
29 липня 2021 02:04:58
Но не буду возражать и с удовольствием ознакомлюсь если вы представите альтернативные данные.

Америка краіна екстримально сегригована по освіті та відповідно по статкам. Є райони та школи де кожен школяр це відміник підготовлений до участі в Олімпіаді штата по мінімум одному предмету, є райони де в школах діти нічому не вчаться бо їх діди не вчились, їх батьки не вчились, і для них освіта нічого не значить. І чим більше штат і більш диверсифікована економіка та населення, як Каліфорнія чи Техас - тим глибше таке розділення. У Вермонті, який є більш уніфікований цей рейтинг можливо має зміст, в Техасі чи Каліфорнії це порівнюване я яблук з апельсинами, середня температура по лікарні.
11
29 липня 2021 01:54:30
Этот идиот реально считает Флориду микроскопическим штатом.   :facepalm1: Образование зашкаливает.

Я знаю що теке Флоріда. Тільки в цьому році я там був вже два рази. Непотрібно мені розповідати про супер класні школи у Флориді, бо це як міряти середню температуру в лікарні.
12
29 липня 2021 01:44:46
Нет конечно. И опять же, мы не оцениваем качество обучения или его доступность только для определенной группы населения.

Ще раз, за цією таблицею, рівень шкільної освіти в Техасі гірше ніж в Каліфорнії. Хоча я з перших рук знаю що зі шкільною освітою в Остіні, Даласі, Сан Антоніо та Хьюстоні проблем немає. Просто Техас як великий штат, так само як Каліфорнія, має великий відсоток неосвіченого населення.
13
29 липня 2021 01:24:08
А по общему уровню обучения даже реднековская Флорида выше чем Калифорния. Это конечно не значит что в Калифорнии нет достойных учебных заведений, но в целом Флорида выглядит в этом плане немного лучше. А по качеству обучения Флорида вообще на втором месте.

Показати зображення...

Не коректно зрівнювати мікроскопічні штати з постійним населенням зі штатом, в якому значна частина населення і відповідно школярів це сезоні робітники в сільському господарстві. Чи ти дійсно думаєш що діти працівників хай-тек чи біотех недоотримумують щось в освіті?

Техас за цією таблицею має шкільну освіту ще гірше Каліфорнії. Але це не значить що в Остіні чи в Даласі немає гарних шкіл. Це так само як з Каліфорнією - великий відсоток людей, як сезоні працівники в сільському господарстві, діти яких не дуже вчаться.
14
29 липня 2021 00:24:06
А что это за такой интересный показатель "заможність"? Не уточните?

Может все таки лучше посмотреть на доход на семью?

Показати зображення...
Ну а если прибавить нелегалов, то там вообще без содрогания нельзя смотреть.
Каліфорнія це не тільки Гугл, Квалком та інші Убери, Дісней з усіма хай-тек, біотех, митцями та юридичною підтримкою що їх обслуговують, з зарплатнями коли починаєш плутатись в нулях, але ще і сама велика в світі агроіндустрія, де оплата по годинам і дуже маленька. Працюють переважно іспаномовні, і я дякую їм за іжу на мому столі.
Так о чём и речь. Типичная помойка третьего мира. Кучка супербогатых в охраняемых поселениях и море дикой бедноты с крохотной прослойкой среднего класса который как может бежит из этого зачумленого барака.

Ти би краще подякувала тим хто працює на безкінечних полях та садах центральної долини за їх працю завдяки якій в тебе є щодня їжа на столі, а не називали тих хто працює в сільському господарстві помийкою третього світу.
15
29 липня 2021 00:04:26
Загальна заможність в грошах по всім штатам:
А что это за такой интересный показатель "заможність"? Не уточните?

Может все таки лучше посмотреть на доход на семью?

Показати зображення...
Ну а если прибавить нелегалов, то там вообще без содрогания нельзя смотреть.

Каліфорнія це не тільки Гугл, Квалком та інші Убери, Дісней з усіма хай-тек, біотех, митцями та юридичною підтримкою що їх обслуговують, з зарплатнями коли починаєш плутатись в нулях, але ще і сама велика в світі агроіндустрія, де оплата по годинам і дуже маленька. Працюють переважно іспаномовні, і я дякую їм за іжу на мому столі.
16
28 липня 2021 23:52:16
О, та ви, благародний дон, е меценатом :)!!!

Ну i скiльки вiддали за 2020?
Невже бiльше ста баксiв?
На благочиність я не жалію якщо за цим стоіть гарна причина. Ми відносно непогано заробляємо і віддячую за це тим що допомогаю тим кому потрібно.
Так як ви, благородний дон, себе презентуете як мецената, скажіть нам сірим яку суму на благодійництво ви потратили за 2020?

Ми вам повіримо на слово, як джентельмену :)

Десь стабільно 5% від net income.
17
28 липня 2021 21:49:19
Ну і на додаток, ілюстрація до тези «страдающая Калифорния, обедневшая до немогу». Загальна заможність в грошах по всім штатам:



18
28 липня 2021 21:43:27
Я краще ці зекономлені гроші відам на благочиність, це значно розумніше.
О, та ви, благародний дон, е меценатом :)!!!

Ну i скiльки вiддали за 2020?
Невже бiльше ста баксiв?

На благочиність я не жалію якщо за цим стоіть гарна причина. Ми відносно непогано заробляємо і віддячую за це тим що допомогаю тим кому потрібно.
19
28 липня 2021 21:10:42
як вони розказують що по ночах батареї заряджають , бо в ночі дешевше.

LOL. Як мінімум це соціальна відповідальність перед суспільством, щоб не спричинити підвищене навантаження на мережу в години пік. В мене вже два десятеліття не було жодного відключення електроенергії, крім випадку коли машина в’їхала в придорожний трансформатор, і то за 3 години поновили, і я хочу продовжувати жити без відключень. Для тих хто знаходиться на самому низу соціального розвитку поняття соціальна відповідальність є єрессю, коли не до жиру, а потрібно шулунок наповнити та задовільнити базові вимоги.

По друге, це просто дешевше, і не вимагає зайвих зусиль, бо все запрограмовано. Я краще ці зекономлені гроші відам на благочиність, це значно розумніше.
20
28 липня 2021 21:02:50
Калифорния это типичный третий мир. 3-5% супебогатых, 10-15% средний класс. И 80% дикой нищеты на которую местные коммунисты и опираются.  И средний класс там обречён, вот даже вроде зажиточный Dobre центы на киловат считает. Для него оно деньжищи.

Ти в Каліфорнії хоч раз була?
21
28 липня 2021 21:02:06
Хер вони мають а не кеш

Можеш сперечатись скільки завгодно, але статистика є статистикою.
22
28 липня 2021 20:28:41
Да эти придурки всё думают что их голая жопа дико привлекательна для инвестиций.

LOL. Статистично кожне 10-те домогосподарство в Каліфорнії має більше міліона долларів у вільних для інвестування грошах. Якщо врахувати те що в нерухомості, то кількість ~ 50%. Нікому не цікавий ринок.
23
28 липня 2021 20:00:12
Не пройдуть сертифікацію, бо їх ніхто і не подаватиме на сертифікацію.

Захочеш продавати в штаті який є сам по собі 5-ю економікою світу між Німеччиною та Великобританією, та де статки та купівельна спроможність населення значно вища за Німеччину та Англію, то ще не так розкорячишся.
24
28 липня 2021 09:07:42
Дно пока пробил только Делл, который остановил отправку этих конфигураций...

Законодательное ограничение в этих штатах к экологии отношения мало имеет... Просто дефицит липистричества имеет место быть.
я перший  висунув цю гіпотезу!  :laugh:
п.с.  очікуємо податок на фаст чардж смартфонів  :lol:
Это не гипотеза, а факт, который они не скрывают. Также попросили не заряжать "Теслы" в пиковые периоды для снижение нагрузки на сеть... И шо?

Я не можу сказати про всі домогосподарства, але ми, якщо немає ніякої спішки, завжди заряджаємо авто, починаємо цикли посудомийноі машини, пральної машини після 12-і ночі. Це все запрограмовано, крім того як бонус, електрика в рази дешевша з 12 ночі до 6-і ранку.

Еконоиія в абсолютних доларах може не така і значна, але якось вже увійшло у звичку.
25
28 липня 2021 06:11:16
Регуляція повинна бути розумна і може бути позитивною.

Наприклад мені подобається в Каліфорнії як захищена дика природа, як витримується зонність в плануванні міст, коли немає того як у Флоріді, де часто не розумієш де починається індустріальна зона а де житлова, за яким принципом вони дозволяють будувати багатоповерхові будинки коли навкруги все одноповерхове, чому на перехресті з 4 кутам дозволили 6 заправлених станцій і т.д.
26
28 липня 2021 05:58:57
Там же ещё целый отдел бюрократов с зарплатами в 200к сидит чтобы подготавливать цидулы с распоряжениями что манюпасу покупать а что нет.

Тут я повністью згодний. Якщо би всіх політиків та бюрократів в Сакраменто можна було би відправити хоч на Марс чи краще ще далі.

З іншого боку, повертаєшся в Каліфорнію з Австраліі, Канади чи Англії, то на контрасті починаєш розуміти яка тут свобода. Навіть Північні Території в Австраліі та канадська Альберта, які позиціонують себе як оплот вільності в своїх краінах, здаються комуністичним ГУЛАГом в порівняні з Каліфорнією, а консервативні канадські партії лівіше за американських демократів. Так що не все так погано, могло би бути як в Канаді, чи не на наніч буде згадано, як у Франції.
27
28 липня 2021 02:46:29
На долго хватило батареи?

Вже є тисячі Tesla з пробігом більше 200 тисяч км. Батарея втрачає за це час до 10%. Ну буде в тебе пробіг не 480 км а 430 км. Як це позначиться на якості твого життя рахуючи що ніякого обслуговування машина не вимагала за весь цей час.
28
28 липня 2021 01:28:52
Кожен штат має свої заморочки. Поїдь у вихідний день на кордон Масачусетс і Нью Хемшір, і подивись на стада масачусетських оленів що доианулись за купівлю дешевшого в НЬю Хемпшір алкоголю.
29
28 липня 2021 01:15:27
Не так просто, VW Group витратив мілліарди долларів та багато років щоб в цьому році запустити перші масові серійні електромобілі. Те саме стосується Ford і GM.
30
27 липня 2021 22:32:06
Так ограничения только на продажу, а не на юзание?
Т.е. можно купить в другом штате и все дела?

Dell відмінить замовлення, якщо адреса куди відправити замовлення в одному з перерахованих штатів. Можеш вказати адресу відправлення на одну з поштових адрес в сусідньому штаті поруч, та приїхати та забрати з поштового відділення чи знайомих якщо вже дуже потрібно.
31
27 липня 2021 21:18:22
Мовам програмування не вчать в університетах. Це не той рівень. Якщо якийсь університет вчить мовам програмування далі фундаментального розуміння програмування, то такий університет займається не своєю роботою. Університет має дати фундаментальні знання, вміння зрозуміти проблему, провести аналіз, розробити рішення та навчити студента вчитись все життя. Вивчення певної мови програмування, це вечірні курси постійного самовдосконалення.
32
27 липня 2021 20:26:45
Зимой ? Откуда 400, если 300 только в эконом режиме, а на 160км/ч и 200 не будет.
2. Это как фейс айди айфона. Отключил давно. Автопилот давно придуман - такси или водитель и намного б

Tesla Model 3 має 568 км пробігу. По трасі реально буде трошки більше 400 км з середньою швидкістью 115 км/год. По місту отримаєш близьке значення до заявленого пробігу, десь 500-530 км.

Їзда зі швидкістью160 км/год в більшості західних країн може попасти в категорію reckless driving і може бути кваліфіковано як кримінальне порушення.


33
27 липня 2021 19:36:45
Фото з сусідньої гілки. Це точно Америка пробиває дно в екологічних вимогах?

34
27 липня 2021 18:54:26
Хтось може назвати переваги машини ДВЗ перед електричною? Візьмемо приблизно однакові по ціні MB C клас чи BWW series 3 проти Тесла Model 3.
1. Пробіг.
2. Функціонал.
3. Надійність.

1. На відстань до 400 км Tesla Model 3, MB C class, BMW series 3 приїдуть за однаковий час. На відстань 700 км Tesla model 3 приїде на 40 хвилин піздніше і тільки за умови що на всі 700 км водії МБ та BMW зупиняться тільки на 5 хвилин на дозаправитись та швидкий туалет.

Якщо для когось така відмінність критична, то вини мають літати на бізнес джетах, а не їздити на 700+ км на автомобілі по всім коркам.

2. По функціоналу Tesla немає рівних. Візьмемо режим парковки з домашніми тваринами в салоні. Ні МБ ні BMW  не залишиш на сонці з собакою зачиненою в салоні, а в Теслі це не проблема. Про автопілот і говорити немає про що, бо Тесла це комп’ютер з колесами.

3. Надійність - в ДВЗ приблизно 200 механічних рухаючи частин, в електромобілі 20. Електромобілі фактично немає чому ломатись.
36
27 липня 2021 17:25:50
Работающих на удалёнке и из дома сложно контролировать и они относительно независимы. Поэтому их необходимо прижать.

До речі, цікаво знати, як змінилось загальне споживання електроенергії в зв’язку з тим, що багато продовжує працювати з дому, а не з офісу. Те що в мене зросло споживання електроенергії, то це зрозуміло, але чи компенсується це тим що в офісах зараз мало праюцюють.
37
27 липня 2021 17:07:09
В мене цілодобово працює 4 комп’ютери які ніколи не виключаються, та ще всі обвішані зовнішніми моніторами. Якось, поки не прочитав цю гілку, ніколи не задумувався с скільки вони споживають, коли ніхто з ними не працює. Тепер задумався :)
38
27 липня 2021 06:49:38
Все просто: отменить пенсии, уменьшив соответственно податки — и уже максимум через одно поколение начнется бум рождаемости

Відміниш пенсії, значить доведеться все життя відкладати собі на пенсію, значить мотивація мати більше дітей зменьшується бо потрібно думати про зараз та забезпечити своє майбутнє.
39
27 липня 2021 05:30:50
Забудьте про якусь західну чи східну цивілізації. В глобальному, пов’язаному світі, теке поняття зникло. Але залишився та поглибився розділ на тих «хто має» і тих «хто немає». Намагаючись прив’язати якісь поняття як колір шкіри, форма черепа, минулі досягнення це тільки ще глибше закопувати себе в більшість тих «хто немає» і тому нічого не вирішує.

Для приклада, подивіться на Україну, де хто не має, а це більшість, у фактичному рабстві у меньшості тих хто має, часто з інших країн.
40
27 липня 2021 00:55:27
Всім електрокари гарні,крім слабких батарей. Ось були б рази в три більш потужні по запасу ходу.

Було би непогано, але 400-700 км пробігу що дає Тесла в 99% відсотків випадків достатньо. Більшість за день проізджає може 100 км в Україні, швидше за все значно меньше. Одного заряду вже достатньо щоб проіхати пів країни. Зарядні станції дешеві і буде попит, то будуть через кожні 2 км, 30-40 хвилин і маєш ще 400 км.

Повна версія